دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

بهترین کیفیت قهوه با طعمی متفاوت-دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

بهترین کیفیت قهوه با طعمی متفاوت-دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

قهوه و بهبود عملکرد فیزیکی بدن

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۱۱ ب.ظ

قهوه و بهبود عملکرد فیزیکی بدن

 

 

 

قهوه عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد:

قهوه


وقتی کافئین سیستم عصبی را تحریک می کند، می رود که سیگنال ها را به قسمت های دیگر بدن ارسال کند. به سلول های چربی پیام داده می شود که چربی بدن را تجزیه کنید ؛ در کوتاه مدت مصرف کنندگان قهوه می توانند به طور خاص چربی ها را بسوزانند. مطالعات نشان داده اند که قهوه می تواند تا 29 درصد چربی در افراد لاغر و 10 % درافراد چاق را بسوزاند. وقتی چربی در جریان خون ترشح می شود، اسیدهای چرب آزاد می شوند. سپس می توانید از آن ها به عنوان سوخت استفاده کنید.

با تغییر کم در انواع مختلف قهوه، قهوه می تواند متابولیک را 3 تا 11 درصد افزایش دهد اما از همه مهم تر، کافئین میزان آدرنالین در خون را افزایش می دهد. می دانید آدرنالین باعث می شود چند ساعت بدوید؟ هدف از این هورمون، آماده کردن بدن برای اعمال فشار فیزیکی شدید است.

 

همه اینها را کنار هم بگذارید می توانید عملکرد فیزیکی خود را با نوشیدن قهوه بهبود بخشیدو دفعه بعد که به سالن ورزش می روید، قبل از اینکه بروید یک فنجان قهوه سیاه را امتحان کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی