دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

بهترین کیفیت قهوه با طعمی متفاوت-دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

بهترین کیفیت قهوه با طعمی متفاوت-دانستنی های قهوه-تاریخچه قهوه

جلوگیری از نقرس با قهوه

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

جلوگیری از نقرس با قهوه

 

 

 

قهوه می تواند خطر ابتلا به نقرس در مردان را کاهش دهد:

قهوه


نقرس یک نوع رایج و پیچیده آرتروز است. این به احتمال زیاد بر مردان تاثیر می گذارد و به آن ها دردهای شدیدی می دهد که اغلب در ناحیه نوک پنجه بزرگ قرار دارند. همچنین زنان بعد از گذر از یائسگی در معرض این بیماری قرار می گیرند. در اغلب شرایط، مفاصل می توانند به طور دائم آسیب دیده باشند. هم چنین می تواند بر کلیه ها تاثیرگذار باشد و گاهی موجب سنگ کلیه شود.محققین بیش از 12 سال است که 45،869 مرد را مورد مطالعه قرار داده اند. مصرف آن ها از نوشیدنی های مختلف (قهوه ، قهوه بدون کافئین، چای، کافئین کامل)با پرسشنامه تحلیل شد. سوالات دیگری از کالج آمریکایی به عنوان معیار ابتلا به نقرس مورد استفاده قرار گرفت. در این مطالعه 757 مورد کلی نقرس وجود داشت. با این حال افزایش مصرف قهوه باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری نقرس شد.

 

بیش ترین میزان مصرف روزانه بیش از 6 فنجان روزانه بود. (اما به خاطر داشته باشید که نوشیدن بیش از حد قهوه روزانه می تواند منجر به مشکلات دیگری شود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی